czwartek, 10 września 2015

Sałatka grecka



Dawno mnie tu nie było. Zaczęłam nową pracę i jeszcze nie przyzwyczaiłam się do nowego trybu życia ;)
Dziś przepis na moją ulubioną sałatkę.


Nie podaję proporcji, ponieważ najlepiej to zrobić na oko, ile kto zje ;)


Składniki:

  • mix sałatek
  • oliwki ( ja dodałam czarne, bo takie miałam w domu, ale radzę dodać zielone)
  • ser kozi 
  • pomidory
  • mała cebula (najlepiej czerwona) 
  • oliwa z oliwek
  • woda
  • pieprz
  • sól
  • ulubione przyprawy (oregano, bazylia, zioła prowansalskie itp) lub gotowy sos w saszetce


Wykonanie:
  1. Do miski wrzucamy mix sałatek.
  2. Kroimy oliwki, pomidory, cebulę na mniejsze części i dodajemy do miski.
  3. Rozkruszamy ser i dodajemy.
  4. Do małego kubeczka dodajemy przyprawy, sól, pieprz, około 3 łyżki oliwy i 3 łyżki wody i mieszamy. (Sos z saszetki przygotowujemy wg zaleceń z tyłu opakowania).
  5.  Gotowym sosem polewamy sałatkę.

Smacznego! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz